Sähköinen asiointi – Raahen Energia Oy
Energiatili

Energiatili on Pohjoista voimaa -yhteistyöyritysten sähköinen asiakaspalvelukanava, jossa voit hoitaa sähköasioitasi, seurata energiankulutusta ja tehdä sopimuksia silloin, kun sinulle parhaiten  sopii. Maksuton palvelu on avoinna aina, 24 tuntia vuoden jokaisena päivänä. Asiakkaanamme voit hoitaa energia-asiasi jonottamatta, odottamatta ja vuorokauden ajasta riippumatta Energiatilillä. Avaa oma Energiatilisi osoitteessa www.energiatili.fi. Palvelun käyttöönottoon tarvitset vain sähköpostiosoitteen sekä asiakas- ja käyttöpaikkanumerosi, jotka löydät viimeisimmältä laskulta.

Kirjautuneena käyttäjänä voit:

  • seurata energiankulutustasi ja kustannuksia
  • tarkastella omia sopimus- ja laskutietoja
  • päivittää yhteystietosi
  • antaa käyttöoikeuden toiselle henkilölle, esimerkiksi puolisolle
  • liittää useammman asiakkuuden samaan käyttäjätiliin

Kaukolämpö

Kulutus-Web -palvelussa voit selailla kulutustietojasi ja kulutusennusteita. Kirjautumiseen tarvitaan kulutuspaikan ja mittarin numerot, jotka löydät kaukolämpölaskustasi.

Tieto sähköverkon jakeluhäiriöistä kätevästi tekstiviestillä

Raahen Energia on ottanut käyttöön sähköverkon häiriötilanteiden käyttöpaikkakohtaisen tiedotuspalvelun. Palvelu ja viestit ovat asiakkaillemme maksuttomia. Asiakkaat voivat tilata omaa sähkönkäyttöpaikkaa koskevan vikailmoituspalvelun rekisteröimällä matkapuhelinnumeronsa käyttöpaikalle. Sähkönjakeluhäiriöissä palvelun tilanneille lähetetään tekstiviesti vikatilanteesta, viankorjauksen etenemisestä ja vian päättymisestä.

Ohje oman käyttöpaikan rekisteröintiä varten: Palvelu toimii Raahen Energian sähköverkon asiakkailla verkkoalueellamme.

Lisätietoja; Pertti Kiviaho 044 439 3914, Riikka Prokkola 044 439 3916

1

Tarkista

oma sähkön käyttöpaikkanumero esimerkiksi laskusta (15…. alkuinen kuusinumeroinen numerosarja, esim. 159000)

2

Lähetä tekstiviesti

”RE AVAA KPNUMERO” numeroon 13526 (Esimerkki RE AVAA 159000) Huom.! muut perheenjäsenet voivat myös tilata saman käyttöpaikan häiriöviestit itselleen. Oletuksena saat häiriöviestit klo 07-21 välisenä aikana.

3

Voit rekisteröityä

halutessasi useammalle käyttöpaikalle samalla tavalla. Voit lopettaa palvelun lähettämällä ”RE SULJE” numeroon 13526 (Esimerkki: RE SULJE) Tämä sulkee kaikki numeroon liitetyt käyttöpaikat.

4

Yksittäisen käyttöpaikan

sulkeminen onnistuu lähettämällä ”RE SULJE KPNUMERO” numeroon 13526 (Esimerkki: RE SULJE 159000)

5

Tilauksen tilan

(eli mitä käyttöpaikkoja seuraat) voi tarkistaa lähettämällä ”RE TILA”numeroon 13526 (Esimerkki: RE TILA)

Palaute

Voit antaa palautetta asiakaspalveluumme. Täytä yhteystietosi huolellisesti, jos haluat että palautteeseesi vastataan. Huom!  Muutot, sopimukset ym. laskutusasiat asiakaspalvelun kautta!

Nimi*

Osoite

Sähköposti*

Puhelin*

Palaute