8.2.2018

Muutoksia sähkölaskutuksessa!

Kaikille asiakkaille energialasku helmikuussa

Laskutusjärjestelmämme uudistuu ja tästä johtuen kaikki asiakkaamme tulevat saamaan sähkölaskut helmikuun aikana. Laskutusrytmi palautuu maaliskuussa ennalleen ja jatkossa laskut lähetetään tuttuun tapaan neljä, kuusi tai kaksitoista kertaa vuodessa – asiakkaan oman valinnan mukaan.

Laskutusuudistus ei vaikuta asiakkaan valitsemaan maksutapaan. Lähetämme laskut edelleen asiakkaan valinnan mukaan e-laskuna verkkopankkiin, yrityksen verkkolaskuna, paperisena postitse tai suoramaksuna.

Jos helmikuun poikkeava laskutusrytmi aiheuttaa maksuvaikeuksia, pyydämme ottamaan yhteyttä Pohjoista voimaa -asiakaspalveluumme. Palvelemme puhelimitse numerossa 08 5584 3100 (pvm/mpm) ma-to klo 8-18 ja pe klo 9-16. Asiakaspalvelu-chatin löydät verkkosivuiltamme www.oulunenergia.fi. Vastaamme viesteihin myös Facebookissa arkisin klo 9-15 www.facebook.com/pohjoistavoimaa.

Lisätietoja lasku-uudistuksesta saat maaliskuusta alkaen uudelta laskultasi sekä verkkosivuiltamme osoitteesta www.oulunenergia.fi/laskutus. Päivitämme verkkosivullemme helmikuun aikana vinkkejä laskun maksamiseen sekä muun muassa uudistetun laskun lukuohjeen.