Sähkön laskutuksen yhteystietoja

Kun muutat, muista tehdä sähkösopimus haluamasi myyjän kanssa hyvissä ajoin ennen muuttoa. Saamme tiedon muutosta sähkönmyyjältäsi ja lähetämme sen pohjalta sinulle verkkopalvelusopimuksen.

Huom.! Sähköt katkeavat, jos kohteessa ei ole voimassa olevaa sähkön myynti- ja verkkopalvelusopimusta.

Kytkemme sähköt sähkönmyyjän ilmoituksen mukaisesti sopimuksen alkamispäivänä. Huolehdithan sähköjen kytkennän turvallisuudesta sähkösopimuksen alkaessa. Sähkösopimuksen tekevän asiakkaan tulee aina huolehtia omien sähkölaitteidensa asianmukaisesta käytöstä ja toiminnasta, myös kytkentätilanteissa. Asiakkaan vastuulla on, että sähköt on turvallista kytkeä sähkösopimuksen alkamispäivänä.

Saat meiltä laskun sähkön verkkopalvelustasi ja sähkönmyyjältäsi sähköenergiasta.

Asiakaspalvelu                                    
Laskun sisältöön ja sopimuksiin liittyvät asiat

Raahen Energia Oy
ma-to klo 8-16 sekä pe klo 9-16

08 477 050 (mpm/pvm)

asiakaspalvelu@aspa.raahenenergia.fi

Maksuneuvonta
Laskun maksamiseen ja perintään liittyvät asiat

Ropo Capital Oy
ma-pe klo 8-20, la 10-15

09 4246 1343 (mpm/pvm)

www.ropo-online.fi

Liittymät
Sähköliittymän rakentaminen tai liittymän muutokset

Raahen Energia Oy
ma-pe 9-15

040 135 6796 (mpm/pvm)

energia@raahe.fi

Energiatili.fi palvelee jatkossakin sähköverkkoasioissa

Energiatili on sähköisen asioinnin kanava, jonka kautta voit asioida silloin, kun sinulle parhaiten sopii. Maksuton palvelu on avoinna aina, 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Energiatililtä saat jatkossakin sähköverkkosopimukseen ja sähkönkulutukseen liittyvät tiedot helposti ja ajantasaisesti.

Sähkönmyyntisopimukseen liittyvät tiedot löydät myyjänonline-palvelusta, kysythän palvelusta lisää omalta sähkönmyyjältäsi!